Klantenservice

Een vraag of probleem? Wij helpen je graag! Check tussen de veel gestelde vragen of deze meteen een antwoord kunnen geven, kijk tussen de verschillende categorieën om een specifiekere vraag en antwoord te vinden of neem contact met ons op onderaan de pagina!

          

Contactformulier voor de snelste probleemoplossing

          

Algemene vragen

Waar kan ik mijn kortingscode invullen?

Bij het invoeren van je gegevens, vind je onder het kopje 'Mijn Bestelling' de optie 'Actiecode verzilveren'. Wanneer je daarop klikt, kun je jouw kortingscode invoeren en klikken op activeer.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor zendingen binnen Nederland rekenen wij €3,99 en voor zendingen naar België €5,95. Bestellingen met een orderwaarde boven de €50 verzenden wij gratis! Meer weten over de verzending? Klik dan hier.

Mijn pakket is niet geleverd

Staat er op de Track & Trace dat je pakket is geleverd, maar heb je niks ontvangen? Controleer dan altijd eerst bij de buren of het daar is geleverd. Bezorgers doen helaas niet altijd een briefje in de bus om dit te laten weten.

Wacht ook altijd de dag van levering even af. Bezorgers scannen soms pakketjes eerder af zodat ze sneller kunnen leveren, het kans dus zijn dat je pakketje vandaag nog wel geleverd gaat worden.

Het kan ook gebeuren dat er logistiek wat mis gaat bij de postbezorger waardoor het pakket niet afgeleverd wordt. Doorgaans wordt je bestelling de volgende dag weer aangeboden. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

Als Belgische zakelijke klant bestellen met verlegde BTW?

Bij ons kun je bestellen met verlegde btw als je beschikt over een geldig Belgisch btw-nummer, dat je kunt invoeren tijdens het afrekenproces. Als je al hebt betaald en de btw is niet verlegd, kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@alleeninkt.nl. We hebben het geldige btw-nummer, de bedrijfsnaam, het ordernummer en het rekeningnummer nodig waarop de te veel betaalde btw moet worden teruggestort. Dit mag je via de mail aan ons doorgeven. 

Wat is een chip?

De chip die op de cartridge zit zorgt ervoor dat de cartridge op de juiste plek wordt geïnstalleerd en leest de vulstatus.

Mijn bestelling retourneren

Er zijn verschillende redenen waarom jij je pakketje zou willen retourneren .Je hebt het recht om binnen 14 dagen je producten te retourneren. Deze periode begint op de dag nadat je alle producten van je bestelling hebt ontvangen. Om je producten te retourneren, dien je ons retourformulier te gebruiken.

Mijn printer print niet of geeft strepen

Geen inkt op papier of een slecht afdrukresultaat? Lees de volgende blog: Printkop reinigen!

          

Vragen over cartridges

Cartridge wordt niet herkend of geeft foutmelding

Vervelend om te horen dat je printer de cartridge niet herkent. Controleer eerst of de nummers die op de cartridge overeenkomen met datgene wat je hebt besteld. Vervolgens kan je de cartridges verwijderen uit de printer, de printer 20 minuten van de stroom halen en daarna weer aansluiten. Plaats de cartridges opnieuw in de printer. Geen resultaat? Veeg met een keukenrol of toiletpapiertje over de contactpunten van de chip die op de cartridge zit en plaats de cartridge opnieuw. Nog niks? Vul het formulier boven aan de pagina in en we zullen snel met een oplossing komen. 

Ik heb problemen met mijn HP cartridges

Voer eerst een korte controle uit: Heb je alle beschermkapjes, plastic afdekdelen en folies van de cartridges verwijderd? Als je nog steeds problemen ondervindt, zoals geen inkt op papier of foutmeldingen van de cartridges, vul dan het bovenstaande formulier in. We zullen snel met een oplossing komen. 

Gaan huismerk cartridges werken in mijn printer?

Ja, je kan onze huismerk cartridges gewoon in de printer plaatsen. Controleer altijd wel goed of je de juiste cartridges hebt aangeklikt. Dit kan je controleren door op de productpagina op de knop "Past dit in mijn printer?" te klikken. Zie je jouw printer in de lijst staan dan kan je ze bestellen. Staat jouw printer er niet tussen? Gebruik dan de keuzehulp op onze homepage om de juiste cartridges te vinden! Mocht je onverhoopt toch tegen problemen aanlopen vul dan het formulier onderaan de pagina in.

Hebben jullie cartridges een chip?

Ja, alle cartridges waarvan de printer een chip vereist worden standaard met chip geleverd.

Hoe plaats ik mijn cartridges?

Het proces van het plaatsen van cartridges kan variëren, afhankelijk van het type printer dat je hebt. Klik hier om de pagina met een stappenplan te doorlopen. 

Passen XL cartridges in mijn printer?

Ja, deze cartridges hebben dezelfde afmetingen als de normale cartridges. Het enige verschil is dat er meer inkt in de XL varianten zit. Alleen maar voordeel dus!

  • Goedkoopste van Nederland
  • Hoogwaardige kwaliteit
  • Gratis achteraf betalen
  • 24 uurs levering
  • Gratis bezorging vanaf €50,-
  • Perfecte service