- Goedkoopste van Nederland
- Hoogwaardige kwaliteit
- Gratis achteraf betalen
- 24 uurs levering
- Gratis bezorging vanaf €50,-
- Perfecte service
Veilig en eenvoudig betalen via
Het komt wel eens voor dat we bij onze klantenservice vragen krijgen over de cartridges van Epson. Onder deze vragen zijn de meest voorkomende: “ mijn cartridges worden niet herkend door mijn printer” of “De printer geeft aan dat het geen originele inkt is”. Daarom hebben we een korte blog geschreven met daarin de foutmeldingen en de daarbij passende oplossingen.
Hieronder hebben we deze foutmeldingen op een rijtje gezet. Kijk tussen deze lijst of jouw foutmelding ertussen staat en je ziet daarbij de oplossing staan.
Deze melding is gelukkig totaal niet erg. Dit betekend namelijk dat de cartridges juist goed worden herkend, hoe gek dat ook klinkt! Je printer herkent de cartridges namelijk wel en ziet dat dit dus geen originele zijn. Door deze melding weer te geven proberen ze jou als klant het idee te geven dat huismerk inkt niet goed werkt. Het mooie is, je kunt deze melding gewoon accepteren en het “probleem” is verholpen. Easy peasy!
Deze melding is wat lastiger, omdat dit meerdere oorzaken kan hebben. Hieronder hebben we een stappenplan staan zodat je alle oorzaken kan uitsluiten.
Deze melding hebben wij zelf op kantoor ook gehad. Gelukkig konden wij bij deze melding op “OK” klikken en vervolgens gewoon verder printen. Blijft de melding nadat je op “OK” hebt geklikt? Volg dan de stappen hieronder.
Laden... Bezig met laden...