Klantenservice
Een vraag of probleem? Wij helpen je graag! Check tussen de veel gestelde vragen of deze meteen een antwoord kunnen geven, kijk tussen de verschillende categorieën om een specifiekere vraag en antwoord te vinden of neem contact met ons op onderaan de pagina!
Meest gestelde vragen
-
Mijn pakket is niet geleverd.
Staat er op de Track & Trace dat je pakket is geleverd, maar heb je niks ontvangen? Controleer dan altijd eerst bij de buren of het daar is geleverd. Bezorgers doen helaas niet altijd een briefje in de bus om dit te laten weten.
Wacht ook altijd de dag van levering even af. Bezorgers scannen soms pakketjes eerder af zodat ze sneller kunnen leveren, het kans dus zijn dat je pakketje vandaag nog wel geleverd gaat worden.
Het kan ook gebeuren dat er logistiek wat mis gaat bij de postbezorger waardoor het pakket niet afgeleverd wordt. Doorgaans wordt je bestelling de volgende dag weer aangeboden. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. -
Waar kan ik mijn kortingscode invullen?
In de winkelwagen zie je boven onze mascotte Jochem de zin "Heb je een kortingscode? Klik dan hier". Wanneer je daarop klikt kan je je kortingscode invullen en op enter drukken om de code toe te voegen.
-
Passen XL cartridges in mijn printer?
Ja, deze cartridges hebben dezelfde afmetingen als de normale cartridges. Het enige verschil is dat er meer inkt in de XL varianten zit. Alleen maar voordeel dus!
-
Mijn printer print niet.
Geen inkt op papier of een slecht afdrukresultaat? Lees de volgende blog: Printkop reinigen!
-
Cartridge wordt niet herkend.
Vervelend om te horen dat je printer de cartridge niet herkent. Controleer eerst of de nummers die op de cartridge overeenkomen met datgene wat je hebt besteld. Vervolgens kan je de cartridges verwijderen uit de printer, de printer 20 minuten van de stroom halen en daarna weer aansluiten. Plaats de cartridges opnieuw in de printer. Geen resultaat? Veeg met een keukenrol of toiletpapiertje over de contactpunten van de chip die op de cartridge zit en plaats de cartridge opnieuw. Nog niks? Vul het formulier onderaan de pagina in.
-
Wat zijn de verzendkosten?
Voor zendingen binnen Nederland rekenen wij €3,95 en voor zendingen naar België €5,95. Bestellingen met een orderwaarde boven de €50 verzenden wij gratis! Meer weten over de verzending? Klik dan hier.
-
Hebben jullie cartridges een chip?
Ja, alle cartridges waarvan de printer een chip vereist worden standaard met chip geleverd.
-
Wat is een chip?
De chip die op de cartridge zit zorgt ervoor dat de cartridge op de juiste plek wordt geïnstalleerd en leest de vulstatus.
-
Gaan huismerk cartridges werken in mijn printer?
Ja, je kan onze huismerk cartridges gewoon in de printer plaatsen. Controleer altijd wel goed of je de juiste cartridges hebt aangeklikt. Dit kan je controleren door op de productpagina op de knop "Past dit in mijn printer?" te klikken. Zie je jouw printer in de lijst staan dan kan je ze bestellen. Staat jouw printer er niet tussen? Gebruik dan de keuzehulp op onze homepage om de juiste cartridges te vinden! Mocht je onverhoopt toch tegen problemen aanlopen vul dan het formulier onderaan de pagina in.
Waar ben je naar op zoek?
Neem contact met ons op
Wil je je probleem zo snel mogelijk opgelost hebben? Wij kunnen jou de beste service bieden wanneer je alle gegevens in het formulier onderaan deze pagina invult. Wanneer je deze voor 16:30 uur hebt verstuurd dan heb je dezelfde dag nog een concreet antwoord.
Liever persoonlijk contact?
Zorg ervoor dat je je bestel- of ordernummer bij de hand hebt!